Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 9 noiembrie 2009

I love the 90`s!...and my friends

Foarte tare senzatia sa vezi prieteni vechi cu prieteni noi la aceeasi masa. Si toata treaba sa se intample in Shade, la un party Radio 21, I Love the 90`s. Misto treaba, as spune eu, intr`un limbaj cat se poate de colocvial. Cu un Stanciu la fel de agitat, cu o Sarmi la fel de calma(aparent), cu un Pavel care astepta sa fie injurat si cu o Alexandra care picase la eveniment fara sa stie prea multe despre el(nu despre Pavel, despre eveniment..evident!).
"Si ati iesit la agatat, a?", intreaba Stanciu, in timp ce eu ma chinuiam sa aud vibe`urile 90`s de pe fundal. Ce`i drept, usor timorata, ca maieul o luase la vale, iar vesta funky`sta nu acoperea foarte multe. Decat rusinea unui maieu prea larg, poate..dar numai partial.
Am vorbit, am ras, am urlat, am observat ce misca pe langa noi si ne-am socializat pana la epuizare. Muzica tare, oameni misto, nebunie curata pe cm2! Adica, exact genul de loc unde imi place sa fiu. La cat mai multe, stimabili 21`isti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.