Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 2 noiembrie 2009

Infierati cu mocangeala

Mocangeala de campanie e cumplita, de fiecare data. Nu pentru cei care nu realizeaza ca se injosesc, ci pentru cel care intelege ca ei se injosesc pentru ca asa le place sa se injoseasca:asteptand la cozi, imbulzindu-se la pachete, cautand premii si lucruri moca in orice eveniment, orice actiune.
Mai nou, am auzit una tare, care ar vrea sa justifice mocangeala: "Domnisoara, dati`mi si mie 2 sticle de suc, ca sunt si eu batran!Una pentru mine, una pentru sotie. Ce, ea nu merita? Hai, ca mai aveti!" Am auzit asta de la doi batranei deloc ologiti, bine ingrijiti si pieptanati, care au ajuns sa foloseasca varsta drept paravan pentru a obtine mocangeli. Pe sticle de suc. Probabil..si pachete cu pui de la Avicola. Mi s-a intors stomacul pe dos in momentul in care am vazut si cum isi inghesuie mainile hulpave si rotunjoare pentru a pune mana pe niste nenorocite de sticle de 2 l, care ca si valoare nu duc mai mult de 5 lei. Doar pentru ca sunt batrani si ...merita. Probabil ca au inteles pe undeva gresit mesajul din reclama de la L`Oreal. "Pentru ca merit" asta a ajuns sa fie folosit in cele mai bizare combinatii cu putinta. A ajuns pana si scuza eterna si permanenta pentru actiunea de a recurge la mocangeala.SI nu, nu accept contra-replici de genul: in halul asta ne-a adus sistemul.Nu le accept, pentru ca nu cred in ele. Sa recunoastem: suntem o natie de mocangii si pomanagii, care nu stiu cum sa se invarta de o sapca gratis, de o sacosa gratis, de un biscuite gratis. Ne injosim atat de mult incat nu ne mai cersim salariile, ci ne vindem pe nimicuri. Chiar si promisiuni de campanie. Mana intinsa ne defineste si slefuieste brandul, pe care oricum nu l-am inregistrat la OSIM. Iar mocangeala e forma cea mai usoara de manipulare, in care majoritatea se complac. Suntem infierati cu mocangeala. Suntem mocangii.

Un comentariu:

  1. Wow....very well put. @-) Completely agree.


    You have my respect. ^:)^ Very impressive. :D Hands up for the post.

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.