Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 16 noiembrie 2009

Sa-mi traiesti, Dragos!

Azi mi-am adus aminte ca a fost ziua lui Dragos. Sper ca si Dragos si-a adus aminte , la momentul potrivit, ca a fost ziua lui. SPre deosebire de el insa,delayul meu a fost cam de..doua saptamani, pana cand am facut fatza. Prin fatza trebuie sa se inteleaga figura socata si socanta, care e servita cu un apocaliptic: "iiiiihhhhhhh!!am uitat!", taman in timp ce explicai care e treaba cu strategia de PR pe una dintre campanii. Asta am facut si cand am realizat ca ziua lu` Dragos a fost cam acum 2 saptamani.Si eu nu l-am sunat, evident. Nu , nu i-am trimis nici SMS. Si nici nu i-am lasat scabrosul mesaj offline, pe mess.
Drept pentru care, spasita si cu capul plecat, ii zic acum lui Dragos: Sa`mi traiesti! Sunt sigura ca you can fill in the blanks, pentru ca tu stii cel mai bine ce iti doresti. Eu sunt cea cu acatistele la biserica, sa se indeplineasca! Pup si la multi ani cu...intarziere mare!Ma stii, doar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.