Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 29 ianuarie 2015

Ti-e frica sa te faci de rahat, zici?

Hai sa vorbim despre frica de a ne face de rahat. Ce ziceti? As insista pe asta, mai ales dupa o postare recenta pe FB, in care apaream intr-o ipostaza deloc appealing, cu o masca de fata de culoare tuberculoasa. Exact ce-mi trebuia pentru printul de va sa vie! Dar, in fond, eu mi-s recunoscuta pentru asta, asta ca jenele mele nu sunt foarte mari.
So, lasati-o pe Printesa Gafelor sa va eSplice cum sta treaba. Exista frica asta. Iar ea vine de la cei care ne-au crescut, de la cei pe care i-am cunoscut, de la standardele pe care singuri sau altii ni le-au impus: "Sa nu te faci, mamica, de ras, ca o sa rada lumea de tine! Sa nu te scobesti in nas, ca nu e frumos. Sa nu te imbraci colorat. Ce, esti de la circ?"
Si de la toate aceste "sa nu...!!!!!" ajungem sa traim in cubuletul nostru si sa ne inspiram si expiram aerul la nesfarsit, ca un sobolan in cusca(sau era caine ala?). Si pentru ce? Doar pentru a avea aprobarea celor din jurul nostru? Screw it! Ei nu te cunosc cum te cunosti tu pe tine. Ei nu stiu ca asa esti si ca asa vrei sa fii. Pentru ca...esti TU. Pana la urma, asta este si savoarea unicitatii noastre. Fiecare e unic in felul lui. Si daca eu aleg sa ma fac de rahat in fata altora atunci cand imi arat unicitatea, atunci asa sa fie. Mi-o asum si ma mandresc cu ea. Pentru ca asta ma defineste pe mine ca om. Ma definesc strambaturile, ma definesc outfit-urile atipice si atitudinea de baietoaica crescuta la pension(stiu, nu exista asa ceva, dar era un oximoron dragut, nu puteam sa nu il mentionez.). Si asta imi aduce aminte de o colega simpatica, ce m-a intrebat la una din inregistrarile emisiei, daca eu sunt combinata cu vreo vedeta. Atunci, m-am uitat la ea zambind(contrariata, ce-i drept) si am intrebat-o: De ce? Iar raspunsul a venit prompt: Pentru ca te imbraci ca cineva care ar fi combinat cu o vedeta. Mi-a placut raspunsul ei si am ras ceva in sinea mea, despre modul in care ma percep oamenii.
Asa ca...de ce sa nu ne manifestam? De ce sa nu indraznim sa facem ce ne place, chiar daca altii arata cu degetul? Lasati-i sa judece, asta vor face mereu, vor judeca. Incepand de la ei insisi.
Manifestati-va frumusetea oriunde si oricum. Galagios sau linistit. Dar manifestati-o si proclamati-va identitatea eului vostru, sa o stie toata lumea. Daca ei nu pot face la fel, nu este problema voastra.
Dar simtiti-va bine in pielea voastra, fara a va fi teama de parerea celorlalti.
Asta ne face pe toti mai frumosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.