Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 4 martie 2008

Concluzie la miez de noapte!

Un 360 ma asteapta sa ii dau niste intrebari, un Popoviciu ma vrea il Berlin, un Mike Diamondz mi-a zis ca este mai mult decat incanta sa aiba prietene jurnaliste, un Greeg are sa imi dea in total preview setul pentru Pro Fm Dance de joi(inca astept!!!:D), ai mei spun ca vor materialele pentru Cronici Tomitane, un optick imi trimite linkuri catre youtube si imi scoate ochii ca nu am fost in Zoom(ce-i drept, e a nu stiu cata oara cand nu onorez invitatia). Ma uitam mai deunazi pe blogul meu si mi-am dat seama ca ii lipseste ceva. Taman acele materiale care sa te scoata din toate starile pamantului..sa te treaca de la depresie la euforie si sa iti bage in vene dorinta aceea, absolut dependenta de a vrea mai mult, de a vrea sa iti pierzi timpul prin cluburi si sa o arzi bizar. Ce pacat ca eu..exact acum..ma gandesc ca ma duc cu doamna in weekend sa il plimbam pe junior, pe plaja! O sa le fac pe toate,la timpul lor..de indata ce imi refac de tot nenorocenia aceasta de comp...sau poate doar am constientizat ca altele imi sunt prioritatile acum! Asa ca, dragii mei, in curand..o sa va delectati ochiii cu niste interviuri de prima mana cu OPTICK, POPOVICIU, 360, MIKE DIAMONDZ, HAUTE CULTURE..si mai gasesc eu pe cineva..daca GOJIRA nu vrea! And that`s a promise!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.