Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 4 martie 2008

Te intimidez?


Cica intimidez lumea. Asta am aflat zilele astea, cand singura replica pe care o primesc..este...MA INITIMIDEZI! Varsta devine un element mai mult decat aleatoriu, pentru ca se pare ca actionez asupra unui ditamai segmentul de varsta...care se brodeste, pare`se..chiar cu cel comercial. Asa ca..de la 18 pana la 35 de ani, nici un barbat nu se apropie de mine, din teama ca il..intimidez.Nu stiu daca e de bine sau e de rau, pentru ca nu as putea sa ma plang la capitolul asta. Numai ca nu prea imi dau seama ce este atat de intimidant la mine(aviz pentru SRI~istul meu, care citeste randurile astea)> sa fie replicile ironice, sa fie manipularea sau vorbele dulci, sa fie...abilitatea de a-i face pe ceilalti sa creada ca au dreptate , sa fie...sunt atat de multe alternative. Poate..ah!..inteligenta...sau..hmm..doza de realism pe care multi nu o au. Ar fi atat de multe, si atat de putini dispusi sa le faca fatza cu stoicism. Nu mi-am pierdut abilitatea, ci numai rabdarea simotivatia de a intalni persoane care sa imi intoarca replicile imediat ce le primeste. Vreo doua-trei cunosc, unii chiar colegi de munca. Asta numesc eu camp de lupta in adevaratul sens al cuvantului. O stimulare ca la carte..daca e a spiritului, ramane de vazut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.