Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 6 martie 2008

Natural desires

Iar m-a apucat dorul. Dorul de duca, dorul de tihna, dorul de a fi linistita, dorul de a avea oameni interesanti in jurul meu. Mai mult decat orice, m-a apucat dorul de a purta discutii inteligente cu cei din jur. Nu mai vreau sa vorbesc despre munca, despre cat de stupid e ala..sau cat de stupida e aialalta sau despre toalele pe care mi le iau. M-am saturat sa suport isterii, m-am saturat de tipete si de dorinte native de a iesi in evidenta ..pacat ca nefondate. Viata mea e mai mult decat atat. E mai mult decat o discutie despre oja. E mai mult decat clubul in care am fost, e mai mult decat rochia si pantofii pe care mi-i iau. E despre pactul de educatie, e despre axele politice, e despre scindari sociale si consecinte economice. TRaiesc un eveniment, pe care il fabric din informatii. Nu pot sa ma limitez la informatii soft, imi trebuie si cele de acrosh, si cele de substanta, pentru ca altfel stirea mea nu e completa. Pana acum, le am pe cele soft, de pur entertainment. Le-am avut si pe cele de profunzime..pe care incep sa le recuperez incet-incet. La ce bun...daca majoritatea inutilului ma coplesteste?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.