Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 5 martie 2008

Da`l in ma`sa de suc!

Cand am draci, e bine sa ma lasi in pace. asta e fraza pe care tin sa o repet tuturor celor care imi stau in preajma atunci cand am toane. Cei mai multi, simt pe propria piele rezultatul lipsei de obedienta in ceea ce priveste sfaturile mele de bine. Nu am chef..nu raspund la telefon..nu insista! Raspund cand vreau, cand ma calmez, adica exact atunci cand sunt convinsa ca pot purta o discutie logica la telefon. Nu imi place sa mi se reproseze lucruri, nu imi place cand lumea insista. Cand vreau ceva, iau. Cand imi place ceva, fac tot posibilul sa am. Cand vreau sa beau un suc, il beau...si cand vreau sa il beau..fac tot posibilul sa duc actiunea pana la capat. Daca am altele pe cap insa, nu e bine sa insisti. Lucru pe care nu multi il inteleg, ori pentru ca nu vor, ori pentru ca pur si simplu se cred foarte importanti. Drept pentru care, prefer sa nu mai vorbesc cu cei multi si sa imi selectez f bine prietenii, chiar daca asta inseamna ca eu sa raman singurul meu prieten.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.