Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 9 martie 2008

SZ in the zone

Vineri dimineata. Imi suna telefonul de serviciu. Fara a ma uita la el..imi zic in minte..suna Hutzu! Raspund si de la capatul celalalt al firului mi se spune: intri diseara in SUBIECT. Cei care nu stiu ce e ala subiect..vor afla acum...nu e sinonim cu dezbatere, cu idee sau orice alt sinonim care ar putea fi gasit pentru a descrie mai bine cuvantul Subiect. E o emisiune in prime time, de luni pana vineri, la CTV. Degeaba am inceput sa cracnesc, sa le zic ca..eu..de fapt, sunt in blugi..conversii mei si tricou...si in ruptul capului nu intru eu asa imbracata in platou. Nu a mers! Asa ca...dupa REDACTIA, mi-am luat bagajele,am zburat acasa si m-am schimbat..ca nu puteam sa vorbesc despre campania CARTIERUL MEU imbracata in blugi. La 19.00, m-am postat in biroul shafilor, sa discutam care cum vorbeste...asta am facut in 2 minute..restul de 20 ..emm...lasa, ca nu e important:)). Pana cand am intrat pe platous s-au facut glume si s-au cerut autografe(asta cu exceptia glumelor din platou..cu..citez: ce ti-ai facut pe fata, femeie! Ti s`a intins rimelu! vezi ca pe camasa aia a ta alba e o pata mare!!!))am incheiat citatul. Nici in emisiune nu a fost mai usor..pentru ca intre promouri , ne hlizeam cu totii pe acolo...de incepusera cei din regie sa urle la noi sa ne potolim dracului, ca poate prind vreo strambatura in direct. a fost dragut, a fost amuzant, a fost serios, a fost un schimb de replici pertinent, cu atat mai mult cu cat intrasem cu Doru...asa ca nu aveam de ce sa imi fac probleme. Trebuie sa recunosc insa ca imi place mai mult munca de productie, de partea cealalta a ecranului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.