Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 21 martie 2008

Trageri

L-am convins pe Raducu sa ma strecoare pe lista de tir pe 24 martie(asta dupa ce l-a, convins pe zaheu sa vina la tv), fix cu o zi inainte de ziua politiei. Omul s-a conformat si mi-a zis ca fara mine e imposibil sa inceapa evenimentul in sine. nici macar nu stiu sa strag cu pistolul, dar orgoliul m-a impins sa fac o nefacuta. Ce-i drept, nefacuta aia e cam facuta, pentru ca acum 2 ani trageam pentru prima data cu un pistol cu recul, tot la tragerile de tir de la DIAS. Slava DOmnului ca era Razvan sa ma tina de maini, ca altfel cred ca o comiteam. Nu imi era de mine, ci de cei din jurul meu, pe care as fi putu sa ii rad de pe fatza pamantului, ca mai aveam gloante pe teava. Asa ca pe 24 vreau sa imi incerc din nou norocul si sa vad ce punctaj scot la trageri. Ca nu degeaba oi fi lucrat 2 ani in politie! Sper numai sa ma lege baietii de la DIAS dupa ce trag la tinta, sa nu fug cu pistolul prin redactie, dupa cum spunea Sile zilele trecute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.