Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 9 martie 2008

Popoviciu@Berlin

Nu am stat sa aud cum pune muzica...pentru ca nu am avut cum. M-am multumit insa sa stau putin de vorba cu el, altfel decat pe mess. am schimbat cuvinte, am schimbat intrebari si am realizat ca dl Popoviciu nu este asa cum credeam eu. Si nu am regretat. Asa ca, printre altele, l-am intrebat de seturi, l-am intrebat de muzica, dar in special despre ceea ce inseamna Popoviciu. Dupa ce am plecat, s-a dezlantuit insa marele party...cu tot cu acadelele Chupa Chups si fomeile de 40 de ani care nu stiu cum aterizasera acolo. A fost cum e de obicei in Berlin, asta am aflat din spusele celor care au fost acolo. Cu toate ca seara incepuse nu prea bine, asta tinand cont de faptul ca Popoviciu avea o experienta nefericita la activ(atunci cand a fost in play). Se temeau ca nu va veni lumea in Berlib. Am incercat sa il asigur ca nu are de ce sa isi faca griji, pentru ca lumea o sa se stranga undeva dupa 23. si asa se pare ca a si fost. Nimeni nu a stat jos, nimeni nu a stat b osumflat, toata lumea si toata suflarea emo`ista a Constantei a ajuns acolo, facand clubul de langa BTT parca si mai mic decat era. CAt despre Popoviciu al nostru, toate respetele pentru seturile lui..tot lumea o spune si pe asta. Multi asteptau sa il vada, multi se intrebau cand o sa il vada si cum o sa fie in acel moment..asa ca nu avea cum sa iasa altfel decat..perfect!!!
Popoviciu a zis ca mai revine..cat se poate de curand..ochiu` pe blog si urmareste materialele!!! DE la mine afli prima oara cand o sa vina pe aici!
Si daca o sa fii cuminte..iti postez si un interviu cu el, luat in intunericul intim de la Berlin!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.