Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 4 aprilie 2010

Argumente pentru dementa mea relativa

Probabil ca in ultimele zile am speriat foarte multi prieteni. Nu atat eu, cat starea mea de apasare si profunda nemultumire. E tipica unui idealist care traieste in relativism, ar fi prima scuza pe care o aduc inspre digerare. Stiu ca nu va convinge, stiu ca idealisti sunt multi dintre voi, dar putini sufera de simptomele pe care le-am nuantat eu zilele trecute. Probabil ca fiecare se manifesta altfel, iar trairile sunt diferite de la individ la individ. Sunt prea multe variabile, pentru a incerca sa le deslusesc eu aici. CEea ce stiu este ca in ultimele zile, tot cerul mi s-a prabusit pe umeri, iar napastele apocaliptice s-au pravalit si ele cu repreziciune, ca o pacla peste claritatea creierului meu. Brusc, m-am simtit mediocra si lipsita de talent. Mai mult, de motivatia care sa ma faca sa merg mai departe , in orice. Sigur, contra-replicile au venit repede:fie de a prieteni, fie de la cunoscuti, fie de la persoane pe care nu le stiu, dar care ma citesc cu placere de fiecare data:talentul exista, e doar impresia de mediocritate, sper ca nu vorbesti serios,revizuieste-ti atitudinea, si eu sunt in aceeasi stare. Empatia nu m-a ajutat niciodata prea mult, sincera sa fiu, pentru ca mi-a dat impresia ca muta subiectul discutiei de la cel care vorbeste, la cel care se da empatic. Dar apreciez intentiile, totusi.
Prietenii de suflet mi-au zis ca sufar de neclaritate si nu vad adevarul din fata ochilor. Oamenii constienti de ei trec mereu prin trairi de tipul asta. Nu stiu cat de constienta sunt de mine, pentru ca momentan orbecai intr-un relativism crunt. Nici macar nu stiu ce vreau:aca vreau liniste, dragoste, agitatie, trairi intense, sentimente nobile, altruism, constienta, inconstienta, uitare sau pur si simplu redirectionare. Sunt in momentul in care vreau ce au altii, cu toate ca ce au altii clar nu mi se potriveste.
M-am vazut oricum, prin ochii vostri si nu mi- a placut ce am vazut. Inteleg acum de ce sunteti ingrijorati. Dar va mai dura putin pana cand ma voi regla. Nu am gasit inca ingredientul de care am nevoie pentru asta. Nici nu stiu care e, de fapt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.