Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 5 aprilie 2010

Manualul de instructiuni pentru Ramona.

Am inceput sa lucrez la un manual de instructiuni. Al meu. Probabil ca ii voi da drumul pe piata online in momentul incare este definitivat. Manualul va cuprinde sfaturi pentru dummies in ceea ce priveste manevrarea brandului personal Ramona Crangasu. Sau mai pe scurt, do`s and dont`s in ceea ce ma priveste. Am ales varianta asta pentru ca m-am saturat sa explic fiecarui nou individ care se intersecteaza cu mine cam cum functionez eu si care sunt regulile de aur ale convieturii sociale sau profesionale cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.