Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 18 aprilie 2010

Tabieturi ce emana fericire

Dupa o prelungita perioada de zbucium, am revenit la ganduri mai bune.Atat de bune, incat mi-au activat si amintirile frumoase pe care le am. Nu ca as trai prin prisma lor, dar au un efect incredibil. Tot reiterandu-le, ajungi la concluzia ca :" sunt un om fericit!"Am vise care mi s-au implinit, am prieteni incredibili, am oameni interesanti cu a caror existenta ma intersectez ocazional, dar care imi produc un orgasm veritabil de fiecare data.Nu sexual.
Probabil ca sunt unul dintre acei putini norocosi care isi materializeaza gandurile(involuntar sau nu) si ajung sa le savureze pe indelete, ulterior. Sunt printre cei care savureaza cafeaua dimineata devreme, in liniste si seara tarziu stau cu un pahar de cognac in mana, la o discutie cu un individ interesant. Asta cand nu dau cognacul pe ceai sau cafea puternic aromata.
Sunt printre cei putini, la fel ca prietenii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.