Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 5 decembrie 2010

Decalog pentru echilibru

Am reinvatat sa ma definesc din momentul in care m-am eliberat de presiunile mele si ale altora. E greu sa traiesti cu ele pe umeri si nici macar sa nu iti foloseasca la nimic.
Am reinvatat sa respir si sa-mi aud inima din nou, dupa ce am eliminat zgomotul urban.
Am reinvatat sa ma bucur de simplitatea unui cer misterios, in mijloc de noapte. Dupa ce reduci totul la esentele primordiale, spectacolul vietii este coplesitor
Am reinvatat sa admir complexitatea creatiei umane si sa tratez egoismul ca pe o stare de fapt. Suntem diferiti, iar diferenta consta intr`un sir de alegeri personale. Odata ce alegi, suporti consecintele liberului arbitru.
Am reinvatat ca atingerea plina de dragoste nu e din belsug, ci e pastrata pentru momentele potrivite. Daca intelegi cum sa te bucuri de ea detasat, atunci vei fi cu un pas inaintea tuturor.
Am reinvatat ce inseamna prietenia dupa faptele prietenilor. Vorbele conteaza mult prea putin, iar totul se cerne cu un pic de rationament logic.
Am reinvatat ca schimbarea este iminenta si sa ma pregatesc incontinuu pentru a-i face fata. In fond, socul viitorului vine peste noi mai repede ca oricand.
Am reinvatat ca manipularea si minciuna nu sunt rele. E o chestie de perspectiva. Utilizandu-le inteligent si altruist, te poti repozitiona.
Am reinvatat ca pasiunile nu mor niciodata, ci ca asteapta sa fie redescoperite si preluate de undeva dintr-un sertar intunecat al uitarii.
Am reinvatat ca nu exista coincidente si ca lipsa lor da sens oricarui lucru.
Suntem nemuritori, printr-o succcesiune karmica continua. Ar fi cazul sa incepem sa ne purtam ca atare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.