Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 24 august 2009

La multi ani, Grig!

Am facut recent un pact. Ca nu imi mai neglijez prietenii. Cel putin, nu constient.Asta dupa ce am gafat`o grav , cand am mai uitat niste zile de nastere, cam importante ele. Pana acum, vad ca imi iese smecheria, drept pentru care, de dimineata, mi-am blagoslovit un amic din bucuresti cu un telefon. Prima reactie a fost:" Ce s-a intamplat,mah?Ia zi`mi".Dupa care, au urmat injuraturile mele pline de talc si dragoste, cu urarile de rigoare. Discutia a degenerat de la el, inspre mine, politica, populatie activa si migratia fortei de munca. Nu ma intrebati cum, ca nu stiu.Drept pentru care, am taiat`o scurt..si am revenit la gandurile mai bune. Urari si alea alea.Si stii ceva, Grigule? Chiar imi era dor de discutii din astea. Promit ca nu mai astept un an pana sa te agat cu un telefon. Asa ca, sa ne traiesti, sa ne infloresti si sa dea dracu` sa iti mai iei liber de la munca atunci cand e ziua ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.