Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 25 august 2009

Portretul lui

E un barbat normal. Normalitatea lui este insa atipica, la fel cum e orice alta normalita:supusa unei rigori subiective. Poate trece drept un barbat frumos, dominat de acel je ne sais qui ce ii licareste in ochi. E pasionat si asta imi place. Nu numai la el, ci si la restul oamenilor de care sunt inconjurata. Miserupismul are si el rolul lui in poveste. Poate ca e impus de normalitate. SI de faptul ca se simte bine in hainele morale ce il imbraca. Poate sa degaje liniste si calm, prin voce. Simtul analitic nu ii lipseste, la fel cum nici zambetul plin de subinteles nu ii dispare de pe fata. E prieten cu mine si cu ideile mele. Prietenele il adora, cu toate ca nu l-au vazut decat o data. Dar si-l amintesc drept cel care le-a cerut sincere scuze pentru faptul ca eu nu voi sta cu ele, ci voi sta cu el. Conversatia i se potriveste ca o manusa, la fel ca si subiectele grele.Cu toate astea, persoana de langa el nu e niciodata de neglijat. Nici macar o secunda. Are maturitatea necesara sa nu o cocoloseasca, dar se declara pe deplin interesat de evolutia ei. Imi place naturaletea prin care se trateaza pe el si pe cei din jur. Cred ca asta mi-a placut de prima oara. Poate fi barbatul perfect pentru femeia care il merita si care se pliaza pe gandirea lui rece. Imi place ca e si pasionat. Imi place el, ca om. Nu e nimic anormal in asta. Anormal e ca il las sa imi scape printre degete.Total intentionat. Deloc inspirat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.