Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 25 august 2009

A venit Madonna!!!!!!

Cica a venit Madonna, ba!Si dupa cum ii spune si numele, noi trebe sa ne inchinam sfintei fecioare si sa ne ploconim la picioarele ei pentru a ne salva sufletele pierdute. Sau cel putin, asta m-au lasat sa inteleg cei de la Realitatea, care au facut un triplex bizar, incercand sa acopere subiectul:studio-elicopter-hotelul unde se presupunea ca e cazata. CE am aflat eu dintr-o relatare continua de vreo 15 minute? Ca Madonna e blonda, ca poate a venit cu cei 4 copii si ca barbatul vanjos din stafful ei ducea unul din copii. As fi ipocrita daca nu as aminti de faptul ca sunt ceva curiosi pe Aurel Vlaicu si ca 3 blindate o tot asteptau de vreo 5 minute pe aeroport. Dupa care, curiozitatea m-a impins sa ma uit mai departe. De aici incolo, am inceput sa dibuiesc erorile organizatorice: coloana oficiala nu era coloana oficiala, avea doar antemergator...Drept pentru care, diva care si-a facut rezervare la 4 hoteluri(pentru a induce lumea in eroare!ce oroare!) a asteptat la semafor, ca toata lumea, dar in blindate, ce-i drept! La cati bani s-au pompat in Madonna,s-ar fi putut gasi o solutie prin care coloana mai mult sau mai putin oficiala sa mearga pe un traseu delimitat, cu circulatia restrictionata partial.DAr cand te mananca sa iti faci imagine, inghiti si aglomeratia capitalei.
Trecand insa mai departe, nu am ramas cu nimic de pe urma informarilor permanente. Nu tu informatii de background, nu tu informatii picante..despre ce a vrut Madonna, despre excentricitatile ei, despre scandalul starnit de concertele ei in tari musulmane, despre recomandarile Bisericii Catolice de la noi, NIMIC. Reporterii REalitatea doar au vehiculat niste cifre, niste nume de aeroporturi si nr de persoane insotitoare..si..cam atat. O relatare fada si lipsita de continut. Fierband de lipsa de informatii, am dat pe CNN. Nu ca m-as fi asteptat ca ei sa faca tot felul de cover stories dupa concertul Madonna. Mi-am facut mai mult sange rau:profesionalism, comunicare excelenta, grafica de milioane, platou de milioane si o prezentare incredibila a rubricii meteo facuta de o domnita usor supraponderala. Dar nici ca mai conta. In tot acest timp , eu imi puneam in minte aceeasi intrebare:Frate, da` astia nu au tzatze si cururi ..sa faca audienta?Si mi-am raspuns singura. Nu au nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.