Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 13 august 2009

Nu m-am nascut invatata

Azi am avut aceeasi reactia ca atunci cand am intrat pentru prima oara in regia de emisie si lumea incepuse sa urle la mine. Dar exact aceea. Simtamantul ala de inceput de drum, care iti macina tot si te topeste fizic si sufleteste, pana cand iti dai duhul verticalitatii si pici in ipocrizie. Complicat, nu? am mustrari si regrete, ca aia nu o stiam, dar nici pe cealalta, dar poate ca ar fi trebuit sa spun asta altfel pentru a nu da rau. Poate ca ar fi trebuit sa nu ma mai balbai atat si sa fiu mult mai drastica in exprimare. Nu stiu daca e normal sau nu, banuiesc ca este, pe de o parte, pentru ca vorba din popor susura acum la urechi: nimeni nu s-a nascut invatat. Eu cred ca am vrut sa ma nasc invatata, doar pentru a pastra aparentele de know all si de siguranta..de orice tip.
Regret ca nu m-am nascut invatata, pentru ca acum orice tentativa de a invata se lasa cu mustrarea:Bah, cum naiba ai putut sa nu stii chestia aia? Era simpla!Si de aici constrangerea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.