Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 28 august 2009

Si..ti-e dor?

Mihaela mi-a pus azi o intrebare la care nu am stiut cum trebuie sa raspund in primele secunde: Cat de dor iti e de tv? Pentru moment, am vrut sa ii zic ca imi este foarte dor, pana cand mi-am dat seama ca daca as zice asta, probabil ca as minti. Drept pentru care, am zis adevarul: nu mi-e dor neaparat de TV, cat mi-e dor de productie. Si asa si este. Cum spuneam cateva posturi mai inainte, productia imi acaparase toate simturile. Chiar si cand totul picase in cap, ramasesem pe frontul de lupta pentru ca imi placea teribil de tare ceea ce fac. DAr, surpriza! Si aici imi place teribil de tare ceea ce fac. Altfel, cum l-as face in fiecare zi? Aici nu am comenzi politice, am comenzi de la finantatori, care sunt motivate si nu sunt directionate in a leza interesele colegului de competitie. E loc de toata lumea, dar mai ales, e loc de vizibilitate pentru toata lumea. Vizibilitatea care daca nu e construita ok, pierzi lupta din start cu ceilalti aspiranti la vizibilitate. Pentru moment insa, ma multumesc sa ma stiu linistita. Si cu creierii intregi. Am realizat ca asta imi place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.