Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 23 august 2009

Tzurpriza!Functioneste inca!

Ma jucam azi pe toate cele 4-5 telefoane ale mele. Pe doua, distrugeam o lisa de contacte, pentru a`mi preda telefonul la demisie(ca da, am demisionat de la CTV), pe unu` aranjam datele din agenda, iar pe celalalt(zappul de politie) il deschisesem din lipsa de ocupatie. Ferm convinsa ca Zappul nu functioneste, pentru ca a fost oprit in urma cu un an, apas butonelul verde si vaz ca nu imi apare mesajul de inceput cu : "cartela a fost blocata/serviciu indisponibil" sau orice alt mesaj de intampinare. Drept pentru care, pun mana sa formez nr personal, sa vaz care e treaba. Imi rasp robotul, care imi spune ca voi di redirectionat. Eu, in gandul meu:Opaa!catre ce? Si de ce?daca e restrictionat abonamentul?Inchid si astept cumintica, poate mi-o pica din cer vreo canistra de esplicatii pentru situatia creata. CAnistra nu a picat, dar cu siguranta tot a picat ceva:un mesaj, prin care mi se spunea cum ca creditul meu e valabil pana in 2010. Pardon?Ce credit?Avand in vedere cele intamplate, pun din nou manuta sa sun. Tot pe nr personal. Sa nu creez vreo situatie prosteasca. Si..tzurprizaaaa!Suna! Drept pentru care, am desprins concluzia ca inca functioneste. Intrebarea e..DE CE? Eu ce fac acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.