Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 9 august 2009

To the rescue!Hormoni in deriva!

Cu ochii mijiti, il vedeam usor in ceata. Soarele era de vina, iar el era in contre-jour. Din spatele meu, aud niste unete chicotite, si ma intorc sa vad cum arata duduile care povestesc in detaliu ce i-ar face, daca l-ar prinde. Au 17-18 ani, iar in coltul gurii, o balutza le aluneca la vale. Metaforic. Cu eforturi, imi intorc din nou capul, sa observ mai bine faptura masculina pentru care se bateau hormonii pustoaicelor: bine proportionat, delicios bronzat, cu un fund usor bombat, scrutand orizontul, sigur pe el. Probabil ca este unul dintre putinii barbati pe care slipul se aseaza incredibil de bine. Slipul rosu, cu o stampila tiparita pe fund:SALVAMAR.De aici, si fanteziile dezinvolte ale duduilor din spatele meu. Tot uniforma e, se incadreaza in tipar si in nevoia femeii de a se simti subjugata si aparata. Eu am oftat scurt, si mi-am zis in sine, scurt:Deh, e negru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.