Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 16 aprilie 2008

Blogspotzii mei

Am inventat un nou cuvant. Nu atat eu, cat Mircea, dragul de el. Multe mi-au fost date sa aud, dar cuvantul asta e chiar dragutzel, pentru ca e derivat chiar de la blogspot. Blogspotzi devine,astfel, in acceptiunea lui Mircea al meu, produsul imaginatiei si libertatii de exprimare a unei persoane, adecatelea un blog. Cuvantul este cu atat mai amuzant cu cat este la plural, iar asta imi starneste un ras greu de controlat. Daca stau bine sa ma gandesc, ar putea fi inventat si injuraturi cu termenul asta: Ce blogspotzii mei vrei? sau Du`te`n blogspotzii mei , atunci cand nu ai chef de cineva. Mircea e tare mandru de cuvantul asta si trebuie sa recunosc ca si eu sunt tare mandra de el ca l-a scos de prin ascunzisurile cerebrale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.