Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 4 aprilie 2008

Cine crezi ca sunt?

M-am saturat sa dau explicatii. M-am saturat sa explic fiecaruia in parte ca am toane, ca nu am chef, ca trebuie sa fiu lasata in pace. M-am saturat sa mi se reproseze nefondat ba una, ba alta, fara o motivatie solida, doar pentru ca nu mai am aceleasi obiceiuri pe care le aveam inainte. Cat se stupide si banale mi se par toate acum! Si eu care imi faceam procese de constiinta ca refuzam pe unii si pe altii, doar pentru ca nu ma simteam in stare sa joc un rol pe care mi-l asumasem anterior. Nu sunt fitzoasa,numai ca nu vreau sa par altcineva decat ceea ce sunt. Imi plac oamenii..dar ai mei, care simt, traiesc si adora ceea ce fac. Oamenii care traiesc cu si pentru muzica, cu si pentru cultura, cu si pentru arta. Oamenii care filosofeaza, oamenii care jubileaza, oameni care traiesc fie simplist, fie cu adevar ca intelectualii rasati: inclinand capul, zambind gratios si purtand discutii de inalta clasa. Sunt o persoana a extremelor, am prieteni ai extremelor, care daca s-ar intalni in vreun cotnext, cu siguranta nu s-ar inteleg. Unii sunt pentru copilul din mine, altii sunt pentru a ma mentine pe linia de plutire la nivel spiritual. Nu as putea sa ii incrucisez niciodata, pentru ca rezultatul ar fi unul de-a dreptul catastrofal. TOanele mele nu sunt intelese de cei multi, dar sunt prea bine decodificate de cei intelepti. Esti unul dintre ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.