Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 19 aprilie 2008

Dixit: Ad libri!!!

Am o tona de carti acasa, pe care mi le-am luat online. Ma oftic teribil cand vad ca le-am abandonat in favoarea netului, prietenilor, plimbarilor, muncii. Le-am sedus, saracele de ele si acum tanjesc dupa ochii mei pe paginile lor mirosind a tiparnita. In fiecare seara imi promit ca le mai citesc vreo cateva pagini, doar pentru a le inchide gura si ochii copertosi care se uita ameninttor la mine de cate ori ma intorc pe cealalta parte si adorm. Nu am ce sa le fac..le-as rastata mai mult, dar amantii de cotidian nu ma lasa..ma tin prea ocupata. Ma reintorc la voi cand la randul meu, voi fi sedusa si abandonata de ei!!

Un comentariu:

  1. De acord, internetul ne ia de la multe lucuri care mai demult la adoram!

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.