Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 2 aprilie 2008

Summitu`

Am trait astazi cum imi place sa traiesc: cu multa agitatie in jurul meu si fara a respira decat 15 minute, timp in care am mancat pe nerasuflate(singura masa pe ziua asta, cei- drept). Dar la finalul zilei, am simtit ca am facut ceva. Am injurat, am tipat, am ras, am stat tot timpul pe fuga intre redactie, emisie si montaj, dar lucrurile au decurs mai mult decat perfect. Asta si pentru ca o intreaga echipa de oameni a avut grija de asta: transmisiuni live, comentarii pe imaginile de la M Kogalniceanu si informatii de ultima ora date la timp util..ca vorba aia, nu vine Bushu in fiecare zi la Constanta. Intr-adevar, masurile de securitate au fost extreme, dar si evenimentul o impunea. Asa ca, mai cu restrictiile de trafic si blocaje, a trebuit sa inghitim in sec si sa asteptam ca renumita coloana oficiala sa treaca! Insa nimic nu se compara cu sentimentul ca ai trait la intensitate maxima fiecare moment, fiecare secunda, fiecare declaratie si fiecare discutie purtata cu analistii politici. As mai repeta evenimentul..sincer..dar parca l-as da putin si pe fast forward. Mi-e mult prea lene sa mai dau amanunte..sau sa construiesc fraze coerente..din simplul motiv ca sunt..rupta. Asa ca astept sa dorm..sa ma calmez. PS> tocmai mi-am adus aminte ca de doua zile cineva asteapta sa ii dau un telefon. DAmn!

Un comentariu:

  1. eu una n-am iesit deloc din casa...da' o fatuca a iesit si a vazut ieri pe inserat, intre Lipscani Splai si Izvor, o
    himerica prezenta, si anume o duduie imbracata cel putin exotic: esarfa( pe cap) fluturanda cu buline, culori pastelate, bicicleta de piata(cos de zarzavaturi si scaun pt copil atasat in spate), ochelari de soare...si degajare totala...
    rostul ei acolo? ... iata efectele sumMIT-ului!:)

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.