Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 9 aprilie 2008

Te bagi la un Gojira?


Ce zici de o tura in Berlin weeekendul asta? Stiam eu ca vrei! Numai cand vezi numee Gojira pe afis, parca ti se face pofta de ceva clubbing!!Si daca l-ai vazut si la Virus Nights, cu att mai mult. TRebuie sa recunosc, la Virus a fost momentul in care am zis ca il ador ca dj si ii ador muzica. Am trimis mesaje peste mesaje tuturor prietenilor din Bucuresti, care imi spusesera de Gojira. Iar cand vad ca nici el nu prea s-a saturat de Constanta, mai ca imi vine sa iau bagajele si sa ma mut de tot in Berlin!!! Asta pentru ca vineri, ca sambata e alta treaba: Emil Lassaria o sa iti rasfete urechiusele cum numai el stie. Iti dau intalnire in Berlin, la aceeasi ora, la aceeasi masa,dar cu alte aperitive la bar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.