Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 6 aprilie 2008

De la americani vine..dragostea

Zilele trecute mi-a zis cineva cuvantul magic. Daca stau mai bine sa ma gandesc, erau cam doua: TE iubesc. De fiecare data cand aud cuvantul asta, un zambaet..acel zambet imi apare in coltul gurii. Si asta pentru ca venea de departe, de la un prieten uitat prin SUA, intr-un birou si un studio radio unde am activat si eu ...online. Surpriza a fost cu atat mai mare cu cat mesajul a venit dupa ce ne-am certat urat de tot si nu am vorbit luni bune. Recunosc ca in tot acest timp incercam sa gasesc metode pentru a-i intra in gratii, si asta pentru ca realizasem ca am facut o mare prostie..atat eu, cat si el. Ne-am pripit, si acum platesc pentru asta. fugar, imi mai arunc ochii pe blogul lui, unde tot sper sa vad ceva noutati pe car enu mi le mai zice mie, ci si le noteaza in spatiul personal pe care si l-a creat. Cu toate astea, continui sa il iubesc si eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.