Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 12 aprilie 2008

Fumusetea nu este chiar atat de subiectiva

Un barbat frumos. E greu sa definesti asta, cand ai atatea coordonate si variabile,care sunt combinate intr-o singura fizionomie. Ce e cu adevarat frumos pentru tine, poate fi o adevarata catastrofa pentru cele din jurul tau. Un maxilar proeminent, o privire patrunzatoare, umeri si maini puternice si ingrijite, fiecare dintre noi are un fetis, care se declanseaza ori de cate ori vede imaginea respectiva in fata ochilor. PEntru cele mai multe,rafinamentul unui barbat este vital, la fel ca si modul in care are grija de propria lui persoana(el sau armata de stilisti pe care o are in spate). Pentru mine, important e totul: de la privire, pana la maini, trecand pe la buze si terminand cu rafinamentul si nu in ultimul rand, masculinitate. Orice e puternic, dar care da dovada de fragilitate... imi trezeste un simtamant. Nu se intampla prea des sa fiu ravasita , si asta pentru ca imi sunt implicate toate simturile in actiunea asta de depistare a masculului alfa. Dar si cand se intampla...fac teste. Asa ca azi, am facut niste mici incercari pe ale mele colege... vreo 6-7 doamne, cu gusturi diferite, cu atitudini diferite, de varste diferite. Le-am aratat acelasi individ, aceeasi melodie, aceeasi prezenta, cu acelasi grad de rafinament. Rezultatul? Am facut un mic fan club al lui Shayne Ward!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.