Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 9 aprilie 2008

By Pisiku

Mi- a zis ca nu am tupeu sa postez un material al lui pe blogul meu, din simplul fapt ca el are un limbaj...stradal. Drept pentru care, i-am facut un nia-nia-nia! domnului doctor coordonator CPECA si i-am trantit materialele informale aici. Gusta-le din plin!

-------------------------------------

Campary&Beans

"Unde mergem, fata, in seara asta, trecem prin Planters, ne oprim putin prin Office? Ajungem si prin Tipsy?"
Pe tot mai multe le auzi cu gura plina de nume de cluburi. Un Campari Orange pe care sa prapadeasca hartia de o suta de mii pusa la naftalina in fundul gentii si dat din gaoaza pe muzica in acelasi pret. Luni dimineata cand se duc la facultate sau la serviciul de 3 milioane pe luna reconstituie nesigure in gura mare traseul monden din week end ca se le faca in ciuda celor care nu sunt asa "de viata" ca ele.
Nu pot sa ma abtine si va intreb.
E mai placuta inghesuiala din autobuz sau mai dulce gustul de fasole cand ai in intestin Campari vechi de 2 zile? E mai bun gustul de Viceroy cand ca sa aprinzi tigara scoti cutia de chibrituri pe care ai primit-o de la barman ca sa nu te mai vada inca o data la fatza?
----------
Acid, nu?

Un comentariu:

  1. Chiar interesant as zice....
    Jurnalistic prea putin dar "stradal" asa cum este exprimat textul ne arata realitatea cruda din ROMANIA anului 2008 ...si parafrazandu-l pe Badea ...
    "traim in Romania "
    :)))))

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.