Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 15 iunie 2009

Nota asupra postului Marius Nedelcu&UTV

Somebody got really upset despre postul meu legat de Marius Nedelcu & UTV. Drept pentru care, tin sa fac niste precizari, care au fost facute si de alte persoane in afara de mine: nu intentionez prin postul respectiv sa discreditez imaginea lui Marius sau brandul Marius Nedelcu. Nu este un atac indreptat impotriva lui personal, ci este un mod de a puncta inadvertentele profesionale intre ceea ce este Marius Nedelcu(artist) si profesia actuala a lui Marius Nedelcu, usor incompatibila cu formatia sa profesionala initiala. Cu exceptia numelor, postul poate fi incadrat la categoria "generalizari", pentru ca am punctat succint trendul ascendent in Romania de a promova/aduce in fata in media persoane care nu au formatia profesionala specifica. Asta nu inseamna ca eu contest abilitatile lui Marius Nedelcu. Probabil ca va face dovada lor la momentul potrivit si imi va da peste nas.
Insa, ca mai toata lumea, am dreptul la o opinie, opinie care a fost expusa destul de clean in postul respectiv, din punctul meu de vedere.
In final, imi cer scuze pentru faptul ca mesajul nu a fost destul de clar si, pe alocuri, a fost interpretat eronat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.