Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 21 iunie 2009

Vis febril

In plin delir cauzat de febra si frisoane(de parca asta ii lipsea dupa atacul de otita), am inceput sa am vise stranii. Din cele mai stranii. Dar nu chiar intr`atat de stranii, incat sa ating gradul meu normal de nebunie: visez relatii imposibile, visez oameni pe care nu i-am vazut demult..sau deloc, visez locatii in care nu am mai ajuns de ani buni, visez oameni care sunt schimbati prin perceptia mea din vis(fie sunt chei in realitate si au plete in vis, fie sunt frumosi in realitate, iar in vis sunt flasci). In orice caz, sentimentele pe care mi le dau visele astea sunt groaznic de puternice, dar nu stiu care e sursa lor. Ma trezesc de cele mai multe ori cu impresia stupida ca iubeam pe cineva in vis, iar trezindu`ma..sa realizez ca de fapt..nici nu cunosteam persoana respectiva.
Dincolo de asta, un lucru imi ramane pe creier: daca tu visezi, iar in visul tau apar cunoscuti, care este sansa ca acei cunoscuti din vis sa viseze exact ceea ce visezi si tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.