Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 9 iunie 2009

Fumuri sa fie..ca voce..deloc!

Mi-am aruncat ochii(metaforic vb) pe tare.ro. Mare greseala am facut, urmand linkul de pe apropo.ro! Si zic asta pentru ca urechile mi-au fost oripilate, ochii mi-au fost oripilati si m-a busit subit o sila! ..dar o sila fata de reprezentanti infatuati ai industriei romanesti de muzica. Vorbesc aici de INNA, cea care s-a lansat cu mare tam-tam in urma cu ceva timp si care a trecut deloc spasita peste modestia de inceput de cariera, fluturand prematur laurii succesului absolut. Nu as zice asta daca nu mi-ar fi fost dat sa aud intr`un interviu de`al ei cum incerca sa`si potenteze talentele ascunse: "Hitul meu a ajuns pe primele locuri in topuri din afara tarii..dar...dumnezeule, nu as sta acum sa vi le enumar pe toate, ca nici nu mi le aduc aminte, atat de multe sunt". Dar asta e o alta poveste.
TRecand peste "incurcatura" asta si peste cele 4 premii de la RMA(6 iunie), trebuie sa spun ca prestatia live a artistei lasa de dorit pentru norisorii(a se citi aere) pe care le afiseaza deasupra capului. Tot sonorizarea sa fie de vina, treaca!

Si daca dupa ce te-ai uitat la prestatia ei live ti se pare ca outfitul de scena iti sare in ochi a familiar, ai putea da o tura vizuala pe la Kelly Rowland, care are exact aceeasi costumatie bicolora in videoclipul ei WORK. Aici ..pe cine sa dam vina?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.