Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 8 iunie 2009

Gata cu PE!

Cifre si estimari. Asta aud de ieri dupa`amiaza, cand toata lumea mediatica era in focul alegerilor: ba PSF+PC, ba Pd-L, ba PNL, ba Becalli si VAdim. Singurele cuvinte pe care le aud de ieri ..astea sunt. Totul culmineaza astazi cu un mesaj primit de la un consilier local, in care mi se dadeau informatiile centralizate ale prezentei la vot de ieri. Chiar cu 5 minute inainte ca Realitatea sa le dea. Scarbita, am aruncat telefonul departe ..sa nu il vad(dupa ce am multumit in gand stimabilului care a binevoit sa ma puna la curent) si am auzit prima veste buna, dupa un sir lung de estimari: EBA poate sa isi piarda fotoliul in PE. Opaaa, imi zic! Se pare ca miscarea PD`L cu iz de Basescu nu prea le-a mers(cel putin, nu pe moment), si asta pentru ca prin reinscrierea in PD`l facuta ieri(inainte de terminarea centralizarii), EBA si`a pierdut statutul de independent prin care si`a castigat locul. Upssie! Ar spune ele, cele doua, EBA si Udrea, a caror miscare a fost mai mult decat previzibila pentru toata lumea.Sunt sigura insa ca TATI va gasi o solutie legala pentru a o introduce penetrant pe EBA in PE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.