Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 28 august 2007

CE se intampla intr`o mare intersectie cand curentul e oprit!???

Radeam cu lacrimi acum cateva saptamani, cand pe internet circula binecunoscuta imagine cu o intersectie nesemaforizata din centrul Bucurestiu`lui. Radeam pentru ca prostia umana si ignoranta nu au limite uneori, iar asta se vede cel mai bine in situatiile de criza. TRebuie sa o stiti!! O imagine in care masinile vin buluc unele peste celelalte.. nu tu prioritate, nu tu reguli de circulatie respectate..instinctul de turma si de ceata lipsita de organizare erau la mare cinste, asemeni regulilor haotice dintrun trib antic..Trai`ne`ar salbaticii de la oras!!
Numai ca astazi nu prea mi`a mai venit sa rad cand am fost prinsa , ca intr`o pelicula de prost gust, in plin trafic in Constanta, pe cand ma intorceam de la munca! Nu asta ar fi problema, ci faptul ca intersectia prin care treceam era nesemaforizata..desi era una dintre cele mai mari in za city. Am scrasnit din dinti cand am obsrvat lipsa politistilor in zona(ca de altfel, Rutieristii se bat cu pumnul in piept ca le fac pe toate) si am trecut la observat si analizat. Ceea ce vedeam in fata ochilor era reconstituirea perfecta a imbulzelii din imaginea de care rasesem eu cu atata pofta cu ceva timp in urma>: peste 100 de autoturisme, venind din toate partile, si nici un sofer care sa se sinchiseasca sa dea prioritatile de rigoare..toti plecau, toti inaintau, toti semnalizau, toti clanxonau..de mi s`au intalnit vreo 7 masini fix in centrul intersectiei si nu mai stiau cum sa se scoata de acolo, pentru ca se blocasera reciproc. Din dreapta plecau, din stanga plecau masini, din spate si din fata la fel, intr`un balamuc si infern ce cu greu poate fi descris in cuvinte. Plus injuraturile, dumnezeii, organele de rigoare ce au scaldat saliva soferilor la intervale regulate de timp(adica, din 2 in 2 secunde). Asa ca, fratilor, tot la vorba aia ajungem..De ce ti`e frica nu scapi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.