Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 2 august 2007

Ia la informatii, ia la zvonuri si videoclipuri...cat sunt calde!!

Colegu` Simbah(a.k.a. ALex Ardelean, from SK Radio)mi-a amenintat azi ochii cu 2 site`uri full se stiri, noutati despre vedete, grupate pe categorii de interes, videcolipuri recente..etc. Cand l-am auzit..de fapt, citit mesajul offline, mi-am zis: damnnnn!!inca o pagina despre barfe, zvonuri si zvonaci. Numai ca mi`am aruncat ochiul pe ele, si dulce mi`a fost amenintarea..si mentala si vizuala..cand am vazut ca site`urile pe care mi le daduse el sunt un pic..altfel. Fie, nitel mai mult..altfel. Informatiile sunt updatate si zilnic, asa ca sarea, piperul, le gasiti pe toate acolo..Voi sa veniti cu mirodeniile orientale(comentarii, adicatelea)..pentru a savura cat mai bine produsele. Site 1 si Ia`o cat e calda 2. Peace out! cum ar zice colegu` Simbah

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.