Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 24 august 2007

U got...PUNK`D!

Acum doua zile, am primit un mail de la un distins domn...care ma anunta victorios ca am castigat un laptop printr`o tragere la sorti, foarte dubios organizata. Adevarul e ca povestea imi parea cusuta cu ffffoaarte multa ata alba...pentru ca nu imi aminteam sa ma fi inscris pe la vreun concurs online de genul asta. Asa ca ..ce ma gandesc eu? Ii trimit omului mail..sa vad pana unde merge cu mica lui glumitza cu tenta de inselaciune. Imi verific inbox`ul a doua zi...ta-raaaa!!! REply de la shugubatz! Ca nu s-au gandit ca vor avea un castigator din afara Aradului..asa ca tot ceea ce trebuie sa fac este sa depun vreo 30 lei, care reprezinta taxele de transport, intr`un cont...nu al firmei, ci al lui, personal(ouu..really?)...dupa care sa ii fac o copie dupa chitanta si sa o trimit. Enervata pana la maxim..dar atat de sadica si impatimita sa il fac sa ii arda la propriu partea dorsala..ii trimit reply...pe care il redau integral aici:
Cu regret va informez ca voi refuza oferta din motive elementare, pur obiective, pe care insist sa le aduc la cunostinta dumneavoastra, poate cu aceasta ocazie le si clarificati(pentru satisfactie personala, cel putin):

1. Cheltuielile legate de transport nu se platesc sub nici o forma anticipat, ci la ridicarea coletului respectiv(este forma standard de functionare a sistemului de coletare)
2. Imi este greu sa cred ca banii se depun in contul personal al dumneavoastra, nu al firmei pe care o reprezentati(care ar trebui sa fie inregistrata, conform legislatiei in vigoare):
3. Daca afirmatiile de mai sus nu sunt pertinente, imi asum raspunderea pentru cele afirmate si scuzele de rigoare, si v-as ruga sa depuneti coletul la Politia din Arad, urmand ca acesta sa imi parvina la Politia Constanta, unde activez,pentru evitarea cheltuielilor de transport. In orice caz, situatia este cercetata in prezent de Politia Economica, pentru a elimina orice suspiciune de frauda si inselaciune care planeaza asupra acestei situatii. Si asta datorita cazurilor similare semnalate prin autosesizari si de institutiile media.

Cu scuzele de rigoare pentru deranj,
O zi buna va doresc in continuare
....and so u gott....PUNK`D..asta ca sa nu zic F***`D!!!!
Frumos, nu? Astept cu nerabdare mail de la distinsul domn...oare l`oi primi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.