Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 30 august 2007

Smile urself up!


SK`istii s`au dat pe campanii. Si cand zic campanii, ma refer la campanii la fel de out of ordinary ca si ei. Asa se face ca in urma unui brainstorming cu Viktor Nagual si Sister Candy, am pus la cale tara si toate ...smiley`urile de care am avut nevoie pentru a pune`o de o campanie..Nu sociala, ci doar de ...zambit. Odata gasit the concept idea, am gasit si strategiile sa o punem in aplicare, am gasit si simbolul- logo al campaniei si am ras infundat si diabolic printre mustati(cei care au, bineinteles)!! Ce ne propunem? Sa facem ziua mai buna tuturor celor din lista de mess(ca asta e sloganul campaniei> We want to make ur day worth smiling!!!) si sa ne uniformizam avatarele cu un smiley de...guma care zambeste ostentativ. Si ca sa fie provocarea mai mare, persoanele din lista de mess care sunt convinse sa preia imaginea trebuie sa fie "contorizate". Asa a facut Sister Candy, casre mi-a trimis ieri un screenshot cu lista ei de mess, plina de fete galbene cu linie curba.
Faceti un screenshot si o sa vedeti ca satisfactia e imensa!! Daca vreti sa convingeti si pe cei de la SK de realizarile voastre, trimiteti un attach file pe ramona@skradiofm.com, iar eu o sa le postez pe blog, sa vaza lumea cat de tari sunteti!!

SIlly?? Nooo.., chiar deloc. Si sa va explica SK de ce..pentru ca, tot galopand si inotand contra curentului , most of us uita sa se bucure de lucruri simple, uita sa zambeasca, uita sa traiasca si uita sa fie ei insusi. Asa ca...hai sa credem pentru 2 min in the healing power a unei simple imagini!!

Smile urself up..pentru ca ur day worths smilling!!!!!
A campaign initiated by SK Radio

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.