Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 23 august 2007

SK Radio jammed ur summer!!!


Un eveniment HadesRecords care se anunta a fi cat se poate de promitator, daca iei in considerare line`up`ul de artisti de pe afis! Imi place ideea, imi place ca SK Radio e partener media, si imi mai place ceva! Am intrat pe site`ul eventului, sa vad despre ce e vorba, poate o-i incropi de un material. Insa as strica frumusete de complexitate de informatii, daca mi-as baga eu nasul acolo, asa ca va las pe voi sa intrati aici sa vedeti despre ce e vorba, mai pe larg. Pentru prima data, vad organizatori care se ocupa ca la carte d epromovarea eventului si updateaza aproape zilnic informatiile! Respekt for that!
Don`t miss the event, desi mai sunt cam doua sapt pana atunci, pentru ca SK Radio va fi acolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.