Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 30 august 2007

Sa traiti, sfintilor... care esteti! Miau!

Numai sfinti nu sunt astia ai mei cu (pre)nume de alexandru..dar, fie..astazi li e scuza tot!! La multi ani, dragilot!! SA traiti cu numele, sa fiti iubiti si fericiti..si sa nu imi mai scoateti atat de multi peri albi! :D Pretty pls, uk?:D Si lista incepe cu nimeni altul decat Alex Ardelean(Beee-yaaacchh!!!)- vezi ca trebuie sa faci cinste, sa nu crezi ca am uitat.!!! Continua cu Pasa aka Stiucpa`s..aka Alehandra Acsymo- tie, nu prea am ce sa iti urez..in afara de insanatosire grabnica(desi sanse prea mari nu sunt..si asta stim amandoua, u crazy lil thing ). Glumesc, all the best si keep on smilling, pasa..ca asa ne place de tine! Continuam cu ma lil` bitch, pe care imi place sa o aud fericita si ranjicioasa, like usual!! Love u, u lil thing! Asa...mergem mai departe la doamna Anton(shăfa) care toata ziua a avut postat la mess un status dubios de antidinamovist- miau! miau!miau! asta daca nu s-o fi transformat in pisiq de cand am vazut`o eu ultima oara...si cam atat sa fie, zic! Si pentru voi toti, ceilalti alexandri si Alexandre,...wish u all the best, dragilor!!! Ne auzim @ SK, cat de curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.