Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 11 august 2007

Ne`am dat drumu`..la voce!!!

Cine ar fi crezut ca o seara de vineri, 10 august, poate fi plina de hohote de ras la Sk Radio, on Be crazy?Well..hell..nici macar noi, adica Andrei& Ramona nu prea stiam de ce suntem in stare pana ieri: am ROFL pana nu am mai putu, am starnit reactii, am manipulat prietenii din lista(telepatic) sa dea massuri instigatoare la ascultat Be Crazy si am discutat despre ....legea copyrightului. Ba un playlist crazy, ba niste intrebari mai picante, ba niste secrete scoase la iveala..si uite asa au trecut doua ore, de ne-am trezit cu Francis spunandu`ne: over and out..ca emisia noastra on a fini. Ne-am conformat..da` saptamana viitoare o luam de la capat, cu aceiasi guest`i ca si pana acum- adika Crush& Alexandra Ungureanu, care asteapta sa ii loviti cu cele mai cumplite intrebari on becrazy@skradiofm.com
Vinerea viitoare, la aceeasi ora, sa nu indrazniti sa lipsiti..ca totul va fi mai crazy ca niciodata! Over and out!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.