Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 15 septembrie 2008

Addicted to...shower gel!

Am o problema! Bun..o sa imi spuneti! Si ce e cu asta? Sti ca ai..si nu una..chiar mai multe. DAr nu stii ce fel de problema. Asculta`ma putin..e o obsesie, mai mult..legata de geluri de dus. Se pare ca mi-am dezvoltat o adevarata manie din a achizitiona geluri de dus. Nu din oricare, ci din cele de la Bourjois. Snobism, o sa spui..dar nu..daca poti deceni addicted la geluri de dus.eu sunt dovada mai mult decat elocventa, care vine sa depuna maturie in orice proces. Am toata gama..pe care am achizitionat-o in ultima luna pe nerasuflate. Am nevoie de toate? Evident ca nu..asa ca daca micutii din tarile slab dezvoltate au nevoie sa miroasa a ciocolata, iata un vis pe care li-l pot indeplini cat ai zice..APA CALDA!numai ca ma indoiesc sa aiba asemenea dorinte de ..lux, din momentul in care ei nu au ce sa manance de la o zi la alta. Chiar si asa, constienta ca nu pot folosi simultan 4 recipiente de geluri de dus..toate cu arome care mai de care mai exotice(de la crin, pana la green tea, ciocolata si angelique)..eu continui sa le iau. Imi mai trebuie 2 sa am gama completa!
PS: oare o fi vreun tel verde pentru dependenta de geluri de dus? Pentru ca..ma gandesc ca eu am SIGUR nevoie de asa ceva!

Un comentariu:

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.