Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 3 septembrie 2008

Papu`n sus, papu`n jos!

Atunci cand stai cu aceeasi oameni mai mult de 10 ore pe zi, incepi sa iti dezvolti anumite ticuri si repplici pe care ti le permiti in grupul in care supra-televizuiesti. De asta ma conving pe zi ce trece, atunci cand vine nea Popa(fara basca) si ma trage de breton, atunci cand imi cioncnesc burtile cu Ciki, atunci cand il vad pe Stu si ridic mana in aer, cu degetelele inclestate in pumn si urlu: PAPU! Faza cu Papu nu este foarte veche, dar are o istorie interesanta(pe care nu v-o relatez. SIC!). Pe scurt, eu si `lil Stu am descoperit ca avem cunostinte comune...nu atat de comune incat sa le fie mentionate numele aici, in schimb. Una din ele este si acest Papu(dar nu degeratu`!), care a ajuns sa fie in ultima perioada o adevarata fobie pentru urechile lui Stu. Si asta pentru ca de cate ori ma vede, stie care este primul cuvant pe care urmeaza sa il scot pe gura.
Fobia Papu a degenerat astazi, cand eu si stu am inversat putin rolurile.O mica balba la final de emisiune ...si aud casca deschizandu-se..cu o voce suav de baritonala care imi spune: Ce-ai patit , mah, Ramona? Iar ti-e gandu` la Papu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.