Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 7 septembrie 2008

Telepatie de grup

Il sun pe cearli azi. De mentionat pentru cei care nu stiu, cearli este , dupa cum prea bine spune el insusi, cel care sufera de cultul personalitatii. Vrea trei ore de emisie pe zi, in care sa apara la televizor, daca se poate fara moderatori si sa vb incontinuu despre...sport. CEarli este seful departamentului de sport si este cel pe care il bazaie toata lumea atunci cand vine vorba de invitati pentru emisiuni. Asa ca, azi se facea ca...in lipsa de idei, il sun pe Cearli miraculosul sa il rog sa imi dea un numar de telefon de la VCM Tomis, in ideea ca il are. Prompt ca intotdeauna, CEarli raspunde la telefon si inainte sa ii spun ce vreau de la ceausicimea lui, imi spune: "Special am lasat telefonul deschis astazi. Asteptam 2 telefoane. Unul de la tine si unul de la Andra. Zi-mi cand sa vin in emisiune".Eu, suprinsa pana la refuz, incep sa rad la telefon si ii spun,la ora 9.00, daca tot s-a oferit, fara a sti prea bine de ce vrea sa vina..dar daca vrea sa vina ..inseamna ca s-a intamplat ceva important! Inchid telefonul si imi dau seama: ROmania- Lituania, 0-3!!!!Si cand te gandesti ca eu vroiam sa ii spun de volei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.