Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 29 septembrie 2008

Ta ra! Tupliza!!!


Nu stiu ce ma oftica mai rau. Faptul ca nu am plecat in concediu, departe de Constanta sau faptul ca acesta mi s-a injumatatit brusc. Nu..cred ca sarea de pe rana o pune altceva. Pozele pe care le primesc de la ceilalti din concediile lor. Astazi, spre exemplu, primesc poze de la un prieten, care a plecat in turcia in concediu. Toate bune si frumoase..chiar ma bucuram pentru om..pana in momentul in care imi spune a are o poza special pentru mine. Hmm..zic..cat de rau poate sa fie?Ei..bine, foarte rau! Mi-a facut cadou o poza cu marea, doar pentru a intoarce putin cutitul in rana. TRebuia sa ma astept la asta, in fond imi promisese ca atunci cand se va intoarce, imi va da motive sa il...urasc!

Un comentariu:

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.