Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 27 septembrie 2008

Trenduri de mall

Moda de Mall. Exista, sigur ca exista! Se aude din fata! Din fund, o manuta se ridica si aud o voce: Dar ce are, draga? Brusc, se rupe filmul si o aud pe Andra: FAta, vezi ca eu mi-am luat blugii rupti, nu o sa fie greu sa ma recunosti, ca prin Mall nu se poarta asa ceva. DAr ce se poarta prin mall, mai exact, as intreba? DAca ar fi sa ma iau dupa duduile cu genti imense, care isi plimba botinele albastre prin mall, as zice ca se poarta rozul, movul, tenisii, emo`ul, parul cret si mare, bentitele, rochiile vaporoase in combinatie cu cizmele(deh..moda de italia!). Mai mult decat atat, asa am aflat ca pantofii cu toc din lemn sunt la mare cautare, iar suncile postate in afara pantalonilor, la fel de trendoase. Mai mult, daca nu ai sosoni rosii, pantaloni pana sau mulati in combinatie cu knitwearuri, deja ti-ai ratat existenta, iar daca nu te pitiponcesti sa mergi la Pizza Hut(jenibil!), deja poti sa iti iei adio de la viata sociala. Auzi, da` ce are daca ma imbrac in pantaloni baggy si jachetele plusate? Nu crezi ca m-as simti mai bine? In fond, eu nu vreau sa demonstrez cat de ...emancipata si inzorzonata e garderoba mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.