Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 12 septembrie 2008

La final de matinal

Azi am luat ultimul val de matinal la CTV. Dupa trei luni in care am ras, am plans, an urlat, am facut sedinte si ne-am stors si ultimele picaturi de inspiratie, am intrat in vacanta. Revenim din octombrie, cu forte proaspete si in hainute noi. Numai ca nu despre asta vroiam sa va zic. VRoiam sa va zic despre cum am facut niste oameni fericiti. O mana de oameni dedicati, care si-au dat totul pentru a suporta 3 ore chinuitoare de matinal, o mana de oameni care au injurat impreuna, s-au amuzat impreuna, s-au chinuit impreuna. Le-am facut surprize azi, pe ultima suta de metri, asa cum se cuvine si asa cum se practica si pe la case mai mari. I-am avertizat de ieri ca nu stiu ce iiasteapta si ca le pregatesc o emisiune cat se poate de altfel. Nu m-au crezut pana azi, cand le-am zis moderatorilor ca nu le dau desfasurator. S-au uitat la mine intrebator si m-au mai intrebat odata. RAspunsul a fost acelasi: ASta e prima surpriza in emisiunea de azi. habar nu aveti ce va asteapta. Numai ca in tv, nu poti sa pasatrezi secretul cu toti: ai regizor de emisie, ai asistenti imagine, ai sunetisti, care trebuie sa stie in fiecare secunda ce trebuie sa faca. Asa ca ne-am baricadat in regia de emisie, de unde nu am lasat sa iasa nici o informatie. Azi, moderatorii au devenit invitati si operatori platou, iar reporterii- moderatori. Azi, luminile s-au aprins treptat pe primul tronson si s-au stins treptat pe ultimul. Azi, toata lumea a primit biletele de multumire (cu mici picanterii strecurate in ele)..pe care au fost nevoiti sa le citeasca tare. Azi, am dat frau liber imaginatiei si am dedicat tuturor celor de pe sticla melodiile cu ...care m-au terorizat 3 luni de zile. Tot azi, le-am dat poze compromitatoare pe post, fara sa stie..dar de care au fost nevoiti sa se amuze(NU imi pare rau ca v-am scotocit in computere, stati linistiti!). Azi, am facut o plecaciune si am aplaudat regia, fara de care nu am fi putut face nimic. Azi, am dovedit tuturor ca suntem o echipa de profesionisti, care stiu sa faca show. Va ador si va multumesc!
PS: In curand, o sa aveti si imagini postate pe blog din ultima editie, asa ca..fiti pe faza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.