Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 9 septembrie 2008

Demascarea complotului

I-am lasat azi pe ai mei singuri in emisie, pentru vreo 15 minute. Nu de alta, dar aveam de facut niste micute documentari, pe subiecte cat se poate de straine pentru mine. Asa ca m-am priponit in fata Pc-ului si am drumul la televizor, la concurenta: Razvan si Dani. din pacate, doar ochii erau pironiti in computer, ca urechile erau deja revendicate de cei doi de pe Antena 1. Asa ca....mancarimea devenise acuta. Se simtea nevoia trimiterii unui mesaj..doar asa...sa testam viteza de reactie a marelui trust intact media. Asa ca...HOP! o adresa tastata la destinatar si doua cuvinte in mesaj..si nici nu stiu cand am dat send. Satisfacuta de planul meu marsav, care venea sa demonteze mitul antenistilor am ras machiavelic in sinea mea, ca un grinch uracios care boicoteaza craciunul. Numai ca fericirea mea a durat prea putin. Pana cand am auzit vocea suava a luminitei, in pauza. Vorba vine, suava..cam greu se poate spune suava cand urli pe holuri!!!! "Auzi, Ramona?? Tu ai trimis mesaj la Razvan si Dani??" Usor ....aeriana...ezit sa dau raspunsul. CLipesc frumos din gene, ma uit la Luminita a mea si ii spun, cu vocea strangulata..."Da...de ce?"...RAspunsul a venit tot tipat "Fata, ti l-au citit pe post, fata! Si au zis tot, si mesajul si tot numele!". Singurul lucru pe care voiam sa il fac in momentul ala urlat a fost un simplu straigt face, in semn ca replica nu ma daduse pe spate. Simteam , totusi, niste mustrari de constiinta, care nu imi dadeau pace: am tradat interesele. La naiba, m-au demascat!

Un comentariu:

  1. foarte tare ! Toata lumea a vazut ! In afara de mine ? :P Secretul tau nu a fost desconspirat in absoluta totalitate! Nu ma impac eu cu televizorul, ce sa-i faci :) Dar promit solemn ca o sa incerc sa ma ma uit mai des ca sa prind momentele astea de rascruce !!!

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.