Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 2 mai 2010

Adio, obsesiilor!De acum, respir in tihna!

De 1 Mai, m-am desotorosit de toate obsesiile:barbati, relatii, complexe, prietenii superficiale. A fost o promisiune pe care mi-am facut-o mie insami, dupa ce m-am trezit impotmolita in niste situatii care nu faceau decat sa-mi creeze angoase.Asa ca am dat dracului nodul in gat care mi se pusese de ceva timp si am aruncat tot ce era inutil in viata mea. Am inceput cu barbatii si relatiile in care credeam orbeste.Fie ca-mi erau pseudo-prieteni sau fost iubiti, i-am mototolit, i-am aruncat in cos si am dat pagina. Ma sufoca aerul incarcat al promisiunilor, al replicilor de agatat si al discutiilor cliseu, care ma afundau in mediocritate si normalitatea lor prost inteleasa. M-am descatusat, iar de acum inainte, ma voi bucura de livertatea propriior mele ganduri. Pentru ca selectia sa fie insa cu folos, o mare parte dintre cei nu vor mai auzi de acum inainte decat sunetul suparator al tonului de apel.
Eliberarea mea s-a desavarsit prin renuntarea la prieteniile superficiale, care imi mancau timp si nervi. Punand in balanta beneficiile si dezavantajele, am realizat ca primele nici macar nu exista. Decat printr-o tranzitie stupida, care isi pierde efectele pana cand ajunge la mine. Asa ca bucuria de a avea un numar de telefon, cu un nume atasat langa ..s-a concretizat prin eliberarea produsa de stergerea numarului de telefon in cauza.
Am dat delete si amintirilor, fie placute sau nu.Sunt frumoase cand iti insenineaza fata abia rtezita din somn, dar devin obositoare cand incepi sa le analizezi si sa incerci sa le intelegi. Prefer sa admir lucrurile simple din jurul meu, decat sa-mi creez dependente.
E un exercitiu bun pentru descatusare.Serios. E destul de complicat sa recurgi la el, atunci cand esti legat de amintiri si persoane.Dar odata ce constientizezi avantajele independentei, realizezi ca e cel mai bun lucru pe care puteai sa il faci. Si asta se recunoaste dupa linistea ce-ti anima interiorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.