Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 21 mai 2010

Tu poti fi urmatorul pus pe blog!

Incepand din acest moment, voi lansa o noua provocare. Mai mult pentru mine, decat pentru voi, dar ...ce-i drept provocarea mea va priveste direct. Si asta pentru ca incepand de acum, pentru o perioada delimitata(sau nu) de timp, voi scrie despre voi. M-am saturat sa scriu de mine si sa devin si mai egocentrica in egocentrismul meu(scuzati licenta).
Voi veti fi muzele mele, in fiecare zi voi scrie despre unul dintre voi. Stiti deja ca imi place sa vorbesc despre oameni pasionati, fie ca-i cunosc personal sau nu. Iar oamenii pasionati, adica voi, veti fi subiectii mei. In fiecare zi voi scrie despre altcineva, lasand in finalul postului cateva hinturi despre urmatoarea persoana. Jocul meu va continua si pe Facebook, unde timp de cateva zile, voi lasa hintul pe wall si va voi lasa sa ghiciti, pe voi, cine este persoana.
Acestea fiind zise, sa incepem. Total aleatoriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.